Do Szydłowca

Niedziela, 28 marca 2010Przejechane 87.86km w terenie 0.00km

Wycieczka do Szydłowca to jeden z celów, którego nie udało mi się zrealizować w poprzednim roku. Wtedy przeszkodził deszcz, dzisiaj mocno utrudnił wiatr. Szczerze mówiąc to dojazd nieźle zniechęcał. Na dodatek słońce się schowało i jakoś tak zimno się zrobiło, ale dojechałem.
Na miejscu szybki popas w parku przy zamku i trzeba było wracać, bo zaczynało padać.

Za to powrót z wiatrem to była przyjemność, po prostu bajka i nawet słonecznie się zrobiło.
Do Szydłowca jeszcze się w tym roku wybiorę, bo okolica ma potencjał, tylko trzeba poczekać na lepszą pogodę.
Mapa (w jedną stronę):

htEc
| 18:49 wtorek, 30 marca 2010 | linkuj To prawda - jest płasko, ale kilka ciekawych tras się znajdzie, np. w okolicach wspomnianej Jedlni Letnisko. Polecam ten artykuł o Ziemi Radomskiej z perspektywy dwóch kółek.
wohumano | 13:47 wtorek, 30 marca 2010 | linkuj Nie znam wogóle Ziemii Radomskiej. Jedynie w Jedlnej Letnisko wiem ,że mieszka chłopak mojej siostry, i że okolice są piękne, pełne lasów. W sumie ze zdjęć wynika, że jest to teren nizinny, taki jak u mnie. Jak na tą porę roku niezłe dystansy przerabiasz.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zasem