Po okolicy

Sobota, 21 marca 2009Przejechane 37.82km w terenie 12.00km

Temperatura °C

Kręcenie po okolicy: Las Kapturski, Las Janiszewski, do Piastowa ale łąka była nie przejezdna. Potem przez jaką wieś, znowu jakiś lasek i powrót przez Dąbrówki.
Zatrzymałem się na chwilę na krzyżówkach za Lasem Janiszewskim. Jeszcze poprzedniej wiosny można było poczuć tu dziwny klimat przeszłości. Pusto, szum pobliskich drzew, z daleka słychać było szczekanie psa z niedalekiej wsi; zawsze odnosiłem wrażenie, że czas tam się zatrzymał sto lat temu. Szkoda, że położyli asfalt w zeszłe lato, bo i tak ruch zerowy, a urok miejsca prawie znikł.

Ogólnie: takie tam kręcenie.

htEc
| 00:39 poniedziałek, 23 marca 2009 | linkuj Galen, oczywiście każdy chce mieć wygodny dojazd i nikomu tego nie zabraniam, ale w tym miejscu wyasfaltowanie polnej drogi (takiej jak ta w głębi zdjęcia) to było lekkie przegięcie. Każdy z okolicznych mieszkańców już od dawna miał asfalt pod sam wjazd. Co więcej droga ta dubluje inną, którą jest bliżej i do drogi wojewódzkiej i do sąsiednich wsi. W ciągu dnia marne szanse na spotkanie czegokolwiek, tylko wieczorem można uświadczyć tubylców testujących swoje sprowadzane golfy:]
Fotka ze zwykłego kieszonkowca, tylko później podkręciłem nasycenie, bo trochę blado wychodzą.
Galen
| 20:18 niedziela, 22 marca 2009 | linkuj Asfalt często psuje doznania estetyczne ale myślę, że mieszkańcy wsio nie narzekają. Pewnie czekali na niego z 20 lat :]
P.S. Bardzo fajna fotka. Używasz filtra w aparacie, czy dłubałeś na kompie?
robin
| 22:20 sobota, 21 marca 2009 | linkuj Piękne niebo, zwraca uwagę! Dziś było pięknie ale nie u wszystkich. Pzdr
siwiutki
| 21:10 sobota, 21 marca 2009 | linkuj Niedaleko Gorzowa jest taka kolonia pewnej wioski. Bardzo mi się tam podoba. Cisza, atmosfera jakby się czas zatrzymał. I też wylali tam asfalt. Zupełnie niepotrzebnie. Tak jak tu. Coraz mniej takich miejsc jest.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asnas